fredag 2 april 2010

Ullared är riktigt "kult"...

Jag blir inte riktigt klok på mig själv måste jag säga...Jag skulle inte för mitt liv handla på Kapphal, HM,Lindex, jag kan inte ens minnas när jag sist har varit i en sådan affär(ca 10 år sedan, kanske),jag tycker helt enkelt att deras kvalitè är bristfällig och dessutom dyr. Men ULLARED, jag bara älskar denna affären!Ullared är ju inte bara en affär det är ju kult...Du kan nog få tag i det mesta där, allt från riktig B-kvalitè till riktigt bra saker. Idag skulle jag kolla öppentider på nätet, då ser jag att man har satt upp 2 st webbkameror, den ena visar hur kön är och den andra, hör och häpna, jag fick mig ett gott skratt.. Den andra är strax utanför entrèn, då kan du ringa till en kompis som du vet har tillgång till en dator och så kan du vinka till denna, hahahah, jo det är säkert, det var till och med instruktioner på när du bör vinka för att komma med i bild:))Alltså, say no more, hahahah