lördag 10 april 2010

Vilken härlig dag det var igår.

Jag hade en sådan härlig dag igår. Kompisen och jag bestämde oss för att träffas på brukshunds klubben. Förr var det mitt andra hem men så tröttnade jag på det, och har inte varit där på flera år, men så i vintras anmälde jag mig igen, för jag tänkte att jag ska träna lite lydnad/kontakt med framförallt, Alex. Så igår bestämde kompisen och jag att vi skulle träffas, där. Jag skulle ta med mig kaffe, och han fika. Jorå, kaffe hade jag förvisso med mig ,men han sade ju inget om muggar..:)Jag kan väl inte tänka på allt eller hur.? Allting går ju som bekant att lösa, även om et inte blir som ursprungsplanen, det fick bli dricka direkt ur kannan, hahaha... Nu är det så att han är en fantastisk fotograf, alltså vilka bilder han har tagit, och han hade istället för sina hundar med sig sin kamera och här kommer lite bilder från gårdagen.