söndag 5 juli 2009

Cyberdrottningen och Boulkungen har anlänt..:)

För er nya läsare så är Cyberdrottningen, min mor och Boulkungen, min far. Efter att har varit utomlands i ett halvår så anlände dom igår, och det märks på vädret... Det slår aldrig fel, så fort dom bara börjar att närma sig Sveriges gränser så blir det regn!!! Ja det regnar inte, men det är mulet och åskan hänger i luften... Igår låg jag i sjuhelv smärtor. (kvinnlig grej en gång i månaden, ni vet..) Då kom jag på det briljanta iden, om att lite värme kanske skulle hjälpa... Sagt och gjort jag tog fram min infravärme och satte den på magen, tyvärr så satte jag det över stället där dom har varit och karvat i mig...JÄÄÄÄÄÄÄ, vad ont det gjorde. Det var som om jag hade en tagtråd där. Hur jäkla smart är jag???? Förresten jag måste skriva häromkvällen, så tittade vi på en dokumentärfilm om Stig Bergling, (spionen) och jag blev så jäkla upprörd. Ha i minnet att då detta utspelade sig så var det under epoken "Kalla Kriget", detta monstret förrådde sitt land. Ja det var faktiskt så illa att hade det blivit en invasion så hade andra makter tillgång till Sveriges strategier, och människor som skulle försvara sitt land skulle inte ha en chans, eftersom dom var förråda. Inte nog med att Bergling våldförde sig på sitt land han höll på att mörda en hel nation... Det värsta var att han absolut inte visade någon form av ånger överhuvudtaget...Tvärtom, jag uppfattade en viss uppblåst stolthet... Vilket land tror ni tar hand om honom nu tro ni när han är sjuk och gammal???Jo det landet som han förrådde! Personligen tycker jag att det landet som han "sålde" Sverige till kunde ta hand om honom, ha ,då hade han fått vård som heter duga...I form av Vodka!!!! Jag är fortfarande upprörd av detta reportage som i sig var mycket intressant men otäckt!