lördag 18 juli 2009

Våran husvagn fick vara kvar...

Vi skulle ju som bekant kolla husvagnen, (fuktesta den för att garantierna ska gälla), då visade sig att fönstret på toan inte var tätt:((. Det var bara att lämna kvar våran älskling Samtidigt tycker jag att det var bra att det uppdagades så man kan vidta åtgärder direkt. Även när garantierna har gått ur så ska vi fortsätta att fukt testa den en gång om året, det är det värt, tveklöst!!! När vi ändå var i "faggorna" så kunde jag bara inte låta bli att åka förbi min favvoaffär "Ge-Kås"! Maken suckade och stönade men vi åkte dit... Om vi fyndade??? Ojojoj vad sägs om ESPRITE, jeans som i vanliga fall kostar 1100/kr, fick jag tag i för 250:))Dom satt kanon!! Titan stekpanna för 120!!! Så det var kalas tyckte jag. I skrivandes stund så hörs det 3 olika snarkningar...Hundarna och maken, hihihi det låter inte klokt:))