onsdag 22 juli 2009

Jag undrar om man anv..mig till att skrämma små barn med:)))

Jo det var såhär. Idag var jag och kompisen och fikade i stan... Väl där fick jag sådant skrattanfall att tårarna rann på mig och jag fick ta av mig mina glasögon:)) Anledningen var följande: Kompisen berättar: Jo när maken och jag skulle fira första dagen på semestern så tog vi en öl vid ån nere i stan. Sedan åkte vi hem (deras 16 årige son var ute med kompisar). Väl hemma så åt vi en bit god mat och så hettade till... Tillslut så hamnade vi i sänghalmen ja och när vi ska få till det så stelnar maken blötsligt till-Herregud vi har inte låst dörren.-Äh vaddå sonen kommer ju inte ännu..-Nänä, det här går inte skynda dig att låsa dörren, tänk om Monika stövlar in... Alltså jag var bara tvungen att fråga-Hur i helskottade hamnade jag i erat sovrum??? Förresten vad svarade du då?? Varav kompisen sade-Jag kunde inte svara för jag gapskrattade... Alltså vi har snart kännt varandra i 20 år och jag har aldrig stövlat in men vi brukar ringa på och sedan kliva in och det gör dom också här hemma... Herregud undra om dom använder mig till att skrämma små barn med...-Ja ni vet den gamla slogan som föräldrar kör med-Om du inte är snäll så(istället för att använda troll,eller annat smått och gott så heter det-Då kommer farliga tanta Monika... Jojo jag känner mig hedrad:) Imrg ska jag berätta om familjemiddagen, som var mycket trevlig och underhållande men nu ska jag släcka mina "gröna" natti natti.