måndag 6 juli 2009

Jag är INTE en vuxen kvinna...

Alltså det här med att regridera, det är ett intressant fenomen tycker jag. Alla människor gör det mer eller mindre jag kom på mig själv igår:)) Alltså jag har inga som helst problem med att säga ifrån till Cyberdrottningen, om jag tycker något är galet, där av att titt som tätt så kan vi råka i luven på varandra så det slårgnistor om oss... MEN jag har en grej som jag inte kan göra när hon är i närheten och känna mig bekväm i det...Det är att röka framför henne, alltså det går bara inte!!! Igår så när vi var hos syrran och intog en mycket god middag med lika gott vin, så satt jag tillslut och vred mig medans, nikotinets begär slog som elaka demoner i min kropp, men nej, jag gick inte ut och tände mig en cigg...Intressant fenomen tycker jag. Att jag bara är 45+ och fortfarande "smyger" med mina cigg. Jo jo Cyberdrottningen vet att jag röker igen, men steget att röka framför henne.... Undra när jag ska bli vuxen???????? En annan intressant grej är att syrran "slutade" att röka, alldeles lagom till Cyberdrottningens ankomst till Sverige, ja hon slutade bara några timmar innan dom kom:)) Det är väl kanon tycker jag att syrran slutade, men men... "say no more",hihihi