onsdag 15 juli 2009

Jag söker en empatisk läkare, som är intresserad ....

Jag har betalt räkningar, jättekul (NOT), och då kom jag på den briljanta iden... Här i Sverige har vi, som resterande delen i I-länderna, ett växande problemet med folkhälsan... Min hälsa, blir ju såååå sviktande varje månad när jag betalar oförutsedda räkningar, som el, vatten osv.. Så jag beslöt mig precis nu för att söka efter en empatisk läkare som kan skriva ett intyg till olika, instanser som exempelvis, energi, vatten telia osv, i detta intyget ska det tydligt och klart stå att jag absolut inte på något villkor ska ha dessa tråkiga/för mig hälsofarliga, räkningar och att det till och med kan vara fara för min vacklande hälsa....Givetvis måste jag ha kvar alla dessa ting... Så om någon känner en sådan läkare så be henne/honom kontakta mig:)) Jo jag vill samtidigt tacka på förhand för hjälpen:))