fredag 31 juli 2009

Tänk, vad en liten spricka kan göra ont...

Helskotta, jag har fått en spricka i foten, fråga mig inte hur. Jag bara kände att nedrans vad ont jag har och så tittade jag och där var den!!!SNYYYFT:((( Tyvärr kan jag inte gå och få fotvård, pågrund av en gammal skada i foten. Så jag får väl försöka att bara härda ut, jag kan inte ens smörja den!!! Asch, nu skiter vi i mina fötter... Igår jag läste ut "HYPNOTISÖREN" och den var helt otrolig!!!Vilken författare/författarna, wow, spänningen var där hela tiden och det bästa med allt var att boken kunde man absolut inte förutse vad som skulle hända och vem som var den skyldige.... Jag måste bekänna en sak, maken fattar inte hur jag kan göra det men såhär är det...- Jag kan vara otålig ibland,hmm..:) Så när jag har påbörjat en bok ochfått grepp om handlingen så läser jag alltid sista sidan...Jo det är sant för då vet jag hur boken slutar och då tycker jag mig hänga med författarens tankar på ett annat sätt. Ganska knepigt kanske kan tyckas, men jag tycker verkligen inte att jag förstör något, tvärtom...Jag kopplar av och njuter desstå mera av boken:)))