tisdag 28 juli 2009

Ush, vilken nedrans dag...

Vaknade strax före kl 07 och gosade med mina älskade vovvar som jag gör varje mrg. "So far so good", sedan gick jag i godans ro ner till köket och intog en god frukost, och rätt vad det var så var mina tankar där dom inte borde ha varit. Jag var hos en "tyvärr" släkting, som har burit sig riktigt jäkla kriminellt elakt åt... Ja, jag vet det är inget som jag själv kan ändra på, det enda jag kan bestämma/rå över, är mitt egna förhållnings sätt till vederbörande... I vanliga fall så bryr jag mig inte ens, men idag så satte det sig som ett tungt töcken över mig...Undra varför???Kanske beroende på att jag ska ha mitt "månadsbesök" och är extra känslig?? Hur som helst så tänker jag: -Vart någonstans i livet gick det så in i helv... snett för vederbörande, att ens "ego" är så uppblåst och ens handlingar är så genomelaka???? Vissa saker/handlingar kan/vill jag bara inte förstå.... Det enda jag vet med all säkerhet är, att jag alltid kommer till att vara vederbörandes dåliga samvete... Nä nu ska jag bege mig till "The magic" room och ta en dusch, i förhoppning om att det kanske kan skingra mina tankar... Ha en bra dag alla... Kramkram