söndag 16 augusti 2009

Hundliv:))

Bild nr1:En härlig tro, dvärgschnauzern Inez ska strax in på plan och Gustaf och Alex kör lite taktik snack med henne...
Bild nr2: Inez ooch Sara kör slalom...
Bild nr3:Alex den värdige, Gustaf den stora tjej tjusaren, Inez låter sig uppvaktas:))
Igår var det som sagt hundliv hela dagen:)
JIPPPIE.
Vi hade en enorm tur med vädret. På mrg innan vi åkte iväg så pratade jag med syrran i telefonen, (hon bor i Gbg) och där regnade berättade hon.(Ha, rätt åt dom:))), men det gjorde inte det här hemma. Sedan skulle vi ju till grannkommunen, Vårgårda, så det var ju ännu längre bort från Gbg, så det var bara till att hålla tummarna.
Det var uppehåll!!:)
Väl där, så mötte vi många människor vi kände, jätteroligt.
När vi kom fram så hade dom en bana med "hundrace"-Ok, Gustav ska vi visa dom hur det ska gå till??? Mopsen som inte är sen att hänga på var givetvis med på noterna.
Om ni visste vilken fart han hade!WoW.
Sedan fick jag blodad tand,-Ok Alex får väl också göra antre, tyckte jag.
Fast han bara är 5 månader gammal och dessutom tung i sin lilla kropp, så sprang han allt vad han förmådde, helt fokuserad på mig. Han är fantastisk den grabben!
Sedan körde kompisen uppvisning i agiliti och dom var jätteduktiga.
När vi kom hem var vi helt slut, så vi tog en macka och gick och lade oss:))Hårt liv eller hur. Dagen var härlig, har jag sagt att jag ÄLSKAR hundliv?Fniss fniss
Jag önskar er alla en härlig dag