måndag 17 augusti 2009

Nu är hösten här.

In har hösten kommit med sina bestämda steg för att knuffa ut sommaren.... Jag älskar sommaren man behöver inte ta på sig massor av kläder, det är varmt och skönt (oftast) osv. Fast hösten det är något speciellt med. Om hösten är någorlunda torr då är den fantastisk. Jag känner mig som pånyfödd igen, luften är klar och full med "syre"(ja jag vet det är den alltid, men det känns på något sätt mer) för att inte tala om denna färgsprakt man får skåda. Eftersom vi bor högt upp så är det som att bo i en Monet målning. När det är dags så ska jag fota så ni får se vad jag menar. Idag ska jag till valpkursen, det ser jag fram emot, jag kan meddela att just nu lyfte jag blicken från datorn och himlen har öppnat sig:(((, hoppas att det går över tills i kväll. Ha en underbar dag med er:))