måndag 10 augusti 2009

Måndag

Japp så var det måndag igen. Jösses vad det går fort, det här med tiden och inget kreativt har jag gjort i helgen...Jo jag har haft foten i högläge titt som tätt. Den börjar att bli bättre men det tar ju sådan förbaskad tid alltså. Idag har jag gått ut med bägge hundarna och en krycka... Misstänker starkt att jag har roat en och annan människa, två snurriga hundar och en vinglande matte!! Say no more:)) Ikväll ska jag på valpkurs med Alex:)Det ska bli kul, alltså jag är en förespråkare för valpkurs, jag vet att jag kommer inte att lära honom något nytt, men det som är viktigt är att jag ska kunna "nå" min hund och träna även under störande moment, dvs när andra hundar är i närheten, Det kan man aldrig göra själv. Har man en större hund då tycker jag att det är ett måste. En mops som "bjäbbar" får bara ett leende av människor omkring sig och det är knappast någon som blir rädd, men en eng bulldog, som visserligen är kanske ännu mera harmlös än just mopsen, den backar människor för när han skäller till. Jag hoppas att foten håller dom två timmarna kursen håller på. Ha en underbar dag på er allesammans:)) Imorgon ska jag upp tidigt och åka iväg till SS. det är dags att kolla hur min befintliga njure, har arbetat upp sig, det ska bli spännande närresultaten kommer.