torsdag 6 augusti 2009

Kaputt i tvättmaskinen...

Jaha det fattades bara ,kaputt i tvättmaskinen... Ladde en tvätt med sängkläder och pang så går tvättmaskinen åt fanders..:((Jag får inte ut tvätten. Skulle ringa cylinda reparation, men fick det fantastiska svaret av en autmatisk röstsvarare att jag har det lilla pikanta nr 97 i kö!!! Ok då gjorde jag att man kan lämna sitt telnr och då ringer dom upp, det har gott två timmar sedan och jag ringde igen men nu kommer man inte fram. Maskinen är inte ens ett år gammal, hmmm hade jag vetat att cylinda, består av sådan sekundär kvalite hade hag köpt en annan för hälften av priset. Till saken hör det att just säng och sängkläder är jag "lite" kräsen på och just nu ligger det sängkläder för över 2000kr i maskinen och sunkar till sig. Jag hoppas att vi får ersättning för dom