söndag 30 augusti 2009

Idag...

Idag kommer maken hem. Det blev ett flyg igår för dom:))Jag är glad för deras skull. Igår var jag på fest hos syran(en liten stund), och handen på hjärtat...Svågern och hon är helt otroliga, vilket arbete dom hade gjort!!Jag brukar ju här på bloggen skriva att syrran är ju den irriterande redige av oss två, men jag måste erkänna att jag är riiiiktig imponerad, jag hade ALDRIG fått till maten som dom! Det är säkert. Vovvarna var med och jag måste säga det är verkligen en glädje att ta med dom. Gustaf är fantastisk, trevlig glad, och lille Alex han är otrolig så ung och så cool. Valpar kan ju få en benägenhet när det är så mycket intryck att det "slår över", men inte en chans. Det var en ren skär glädje att ta med dom:)) Trots mycket människor, hög musik osv, så hade dom koll hela tiden på vart jag var. Ropade jag på dom så kom dom direkt... Om jag är en stoooooooolt matte???Gissa...:) Ha en härlig söndag på er allesammans