måndag 4 maj 2009

Härliga härliga Skåne:))

En vaktande mops:)) I väntan på att vindarna skulle bli bättre, vilket det tyvärr inte blev
Detta kaffe rekommenderar jag varmt, Åk till KÅSEBERGA och då ligger det vid hamnen,
Sveriges godaste bröd säljes här:))
Snacka om "gyllene skor" till er som inte vill glänsa fanns det silverpjux!!!
Snyggt va!!!Foppatofflor släng er i väggen eller något liknande..:)
Åh vad jag älskar Skåne, Kustvägen längst ner i södra delen, Smygehus förbi Ystad mot Ales stenar, hade det inte varit för vädret skull hade man aldrig i livet fått bort mig från Sverige.
På fullaste allvar kan jag förstå att Sverige kan te sig, exotiskt i mångas ögon (när vädrets makter tillåter det, här måste jag vara ärlig). Till alla människor som inte har varit och "gjort skånelandet", till er vill jag bara säga att ni har något underbart framför er:)) Jag lovar!
Det här med kamparlivet är speciellt, eftersom vi har varit ute redan X-antal helger i år vill jag härmed kalla mig lite blysamt för en "veterankampare" hahaha, blygsamhet är verkligen min starka sida:)) (not).
Därför undrar jag ,varför i hela världen måste man spöka ut sig närman campar??
Alltså förställ er bilden av en mycket prydlig dam, pedant skött hår osv... Och pricken över i:t är att vederbörande går omkring i rosa foppatofflor!!!
Alltså vem i hela världen tycker handen på hjärtat att det är snyggt med, rosa foppatofflor??? Jag vill gå så långt att jag kallar det för perverst!!! Ugh!!
Lyckan är väl ändå när maken går jämte i turkosa foppatofflor!!!
Det är mer än vad mitt annars så vidsynta psyke klarar av! Helt klart.
I söndags så kom kompisar ner för det skulle vara flygbart, så vi väntade och väntade och väntade, tyvärr blev det inget flyg för vinden var alldeles för stark, men några fick "balansera" sin sina skärmar:))
Idag är jag jätte dålig jag skulle ha varit på SS och tagit njurprover, men tyvärr febern härjar i kroppen och jag är dunder sjuk (förkyld)
Alltså jag vill här och NU poängtera att varken maken eller jag äger foppa tofflor. När jag läste igenom inlägget kunde man tolka det kanske så....