söndag 17 maj 2009

Ibland fattar jag inte hur jag funkar...

Alltså ibland går "hissen inte ända upp", det är ett som är säkert. Alltså jag har ortopediska skor som jag åker till sjukhuset och där gör dom skorna så att jag kan ha det "drägligt"... Jag fick mina nya sandaler och skulle ut och "gå in dom" Eftersom min hjärna funkar tydligen inte som den ska, så hybris som jag får titt som tätt gör sig gällande i form av total dumhet.... Alltså jag går hemifrån och tar en bra runda, jag går utan min mobil!!! Resultatet: Halkandes hem:(((( Är jag dum eller totalt hjärndöd tro??Vad händer? Jo mina fina nya sandaler ger mig skavsår, hos vanliga friska människor är det ett irriterande moment men hos mig får det förödande koncekvenser!!! Jag har varit rätt utslagen i två dagar. Jag kan inte ens tycka synd om mig.... Det finns ett ordspråk som är lyder: Är man dum får man lida!!!!OCH JAG LIIIIDER!!!! Skit också!!!!! Är det någon som har en ny hjärna till mig????