måndag 18 maj 2009

Kommer ni ihåg...

Kommer ni ihåg ljuva 80-talet, och Dallas???? Då kanske ni minns Victoria Principal, ja ni vet hon som spelade Bobbys fru,"Pam" hon hade inte många repliker vill jag minnas men en var totalt oförglömelig för oss som såg dessa första avsnitt...Repliken löd-ÅÅÅÅÅÅH Boooooobyieeeee!!! Detta sade hon typ 1000ggr/per avsnitt...Det är det enda jag minns av henne. Men idag mina kära vänner har poletten äntligen ramlat ner hos mig. (vad det var som var såååååå märkvädigt med henne)Idags tidning kan man läsa följande: Victoria hade siktat med en pistol på ingen mindre än sin egna hushållerska!!! Först när jag läste det så tänkte jag, gäääsp..Men sedan läste jag vidare och enligt tidningen hade hushållerskan hade tagit hennes MOPS som gissland! Now We Talking! Victoria steg i mina ögon, man gör inte så mot en mops!!!Victoria du är en mops hjälte!!! Skönt att det finns lite handling och inte bara en smörig röst som utbrister i tid och otid -Åh Bobbie!