måndag 18 maj 2009

I mrg ska jag ta mitt första njurprov efter op...

I mrg ska jag ta mitt första njurprov efter operationen, det ska bli spännande att se hur mycket den befintliga njuren har "gått upp i kapacitet"... Min kropp är så fantastiskt konstruerad att när jag har "brist på något ämne" så kompenserar den det med ett sug utan dess like. Just nu har jag ätit persilja i ca 4 v tid!!! Då pratar jag inte om lite duttande här och där, jag pratar om 2 buntar OM DAGEN!!!!! Jag är som en gammal avdankad heroinmissbrukare, fast istället för heroin så missbrukar jag persilja!!! Det är hur jäkla skumt som helst! Persiljan har den egenskapen att den förutom att man får ökning av röda blodkroppar(HB) också hjälper njuren att rena. Ja det är en reningsprocess..Så med tanken på mängden persilja jag sätter i mig ja då borde jag vara typ "steril" vid detta laget..! Vad jag ska göra nu efter jag har författat dessa rader???Jo jag ska åka iväg, inhandla mjölk och PERSILJA!!! Nej, jag är ABSOLUT INTE GRAVID, jag lovar!