onsdag 6 maj 2009

Idag ösregnar det:((

Vi har ju varit så jäkla bortskämda med detta fantastiska vädret, så att nu när det regnar, så sitter jag här som ett jäkla UFO-och undrar "ska det vara så"?? Jag har en förmåga att förtränga sådana världsliga saker som att det faktiskt kan ösregna hur länge som helst! Igår skulle maken klippa våran, fd,gräsmatta, som sedmera har utvecklat sig till en riktig åker...Då gör han den smärre underhållande upptäckten att gräsklipparen har tyvärr sett sina bästa dagar!! Så det är bara att gräva djupare in i plånboken, och investera i en ny gräsklippare, suck stööön, pust! Just nu är han på SS, och tar nya prover, och jag har fjärliar i magen, som alltid.... Jag tycker faktiskt att det bör vända snart mot nya ljusare roliga tider i våran famij... Som jag har skrivit förut det börja kännas att det har varit liiiiiiiiiiite för mycket...