söndag 17 maj 2009

Sista v innan jag reser...

Imrg precis om en v reser jag till Prag för mitt hemliga projekt...Jag längtar verkligen, men samtidigt är jag liiiite "nojjig" inför min resa. Jag är ganska berest men, för det mesta jag lyckas att krångla till det på något sätt... Första gången maken och jag var i Prag så när vi skulle flyga hem så frågade maken mig vilken tid planet går...-Inga problem, det går först kl 15,00. Hmmm, i vanlig ordning hade bara gluttat på biljetterna och det visade sig att planet gick 14,00!!! Vi hann men liiite panik blev det. Det sista var att vi fick springa in i incheckningen. En annan gång när vi bilade från Spanien hem till Sverige"råkade" vi hamna i Sweits",men jag skyller på att "kartläsaren" dvs maken hade somnat.(hallå jag kan väl inte ta på mig skulden för allt eller) Vi fick betala 500sv/Kr för att åka in och vända,(surt sade räven),eftersom dom har dessa vägavgifter. En annan gång åkte vi vilse i Prag för då hade spårvägarna den dåliga smaken att lägga om Prags spårnät precis när vi var där....Jo jag angagerade säkert halva spårvagnen...Jaja vi kom hem tillslut... Förra året när vi var i Sollefteå så gick jag vilse... Det brukar hända lite förmycket när jag reser...Som min svåger sade till mig idag för att trösta mig.-Det värsta som kan hända är ju att du missar planet,hahaha...hmm det var ju precis det jag behövde att höra...Maken tyckte det var kalas kul...Stackars mig...