lördag 9 maj 2009

Ibland hänger jag liksom inte med..:)

Tidigt i morse, så steg vi upp för maken skulle till tippen, med maaaassor av skräp. Bland annat en naken julgran som har sett sina bästa dagar... -Ska jag hjälpa dig att lassa på släpkärran?? -Nänä, inga problem det fixar jag själv... (ok, då kan jag ta det lite "maniana", vad bra, hihihi.....) Trodde jag, gick ner i källarvåningen och tog tvätten, och sedan ställde jag mig i duschen i godans ro... Då kommer The One And Onely-Vad gör du?(jamen ser han inte det?)-Jag duschar.-Jamen skynda dig vi måste åka iväg och tömma kärran innan det blir massor av folk på tippen...(men han behövde ju ingen hjälp sade han ju)-ÄÄÄÄhh, om du går upp och tar dig en kopp kaffe så är jag strax klar...-Nänänä skynda dig nu, det går inte. -Alltså du är den största stressgurkan jag vet.- Jaja men skynda dig nu... Ok det var nära att jag fick springa ut till bilen i bara bh och trosor och ta på mig kläderna under färden.... Men vi hann innan folkstormen kom. Jo det är sant i våran stad så är det ett "folknöje" att åka till tippen på lördagarna. Det gladde mig att det var 4 st som slängde sina julgranar, så vi är inte sämst!!!!!!