tisdag 12 maj 2009

Ibland behövs det bevis...hihihi

Jo det är säker när maken inte vill kännas vid vid något så nekar han bestämt...Ja, jag tror på fullaste allvar att han till och med tror på vad han säger...
Därför har jag samlat bevis nu och dokumenterat det med kameran...hihihi jag är såååå fyndig(om jag får säga det själv alltså), hmm misstänker att maken kanske har en liiiite annorlunda åsikt....
Till saken hör det att han är fenomenal på att ta upp böcker till sovrummet, men han tar ALDRIG, bort dom utan "dom bara försvinner av sig själv", say no more!!
När jag sedan råkar påpeka det försiktigt så -nänänä, det gör jag aldrig, du bara snackar...
Ok att tjafsa det är inte riktigt min grej, (livet är alldelses för kort för det, enligt min åsikt), då är det handling som gäller eller hur???
Nu har jag gått med flit och låtit bokhögen växa, för att dokumentera:))Så här blir resultatet av makens ALDRIG....
Visst är bilden talande:))
Nu kan jag äntligen ta bort "böckerna"*ASG*, när jag har det svart på vitt....