onsdag 29 april 2009

Åska i luften..

Nu är det 26grader och luften bara "darrar", huvudvärk har jag , det får jag alltid på somrarna när det blir så kvalmigt, konstigt för aldrig annars! Idag har jag som beknat varit och lunchat med en kompis. Hon är fostermamma till en härlig 7-årig pojke och jag bara måste skriva dessa rader som hon berättade för mig. Sjuåringen sitter i soffan och rätt vad det är så utbrister han -Jag vill ha vatten kan du hämta ett glas åt mig? Kompisen som är härlig kvinna svarar- Men om du vill ha vatten så får du väl hämta det själv. Varav pojken svara -Du jag är faktiskt ett barn och jag har rätt till mitt liv!!!HAHAHA Alltså vilket underbart svar från en sådan ung man. Hade jag haft honom framför mig så hade jag nog haft svårt att låta bli att krama om honom. Så ung cool och värdig! När jag kom hem hade maken varit och hämtat gruppen till verandan som vi köpte i helgen, det blev kanon snyggt. Tvåan är fortfarande förkyld, men mycket bättre och i mrg ska maken till SS för nya prover. Thats all:))