lördag 25 april 2009

Ett bryskt uppvaknande....

I morse kom maken med kaffe, när jag reagerade "nada nada, zero, noll" och råkade somna om då föesvann han. Jag hör dåligt på mitt högra öra, så när jag låg på vänster sidan så hörde jag inget... Rätt vad det var så hördes deten sjuhelv.....smäll, jag bokstavligen flög upp till taket hjärtat slog typ 10000 slag och när jag landade i sängen och tittade förskräkt upp så stod maken med ett kastrull lock i ena handen och en slev i den andra.... Åh han loooog!!!! -Dags att vakna älskling... När jag inte ens han att ta ett djupt andetag , då tog han resoult tag i täcket och drog det med sig... (Alltså jag saknar ord, hihihi).. När jag mobiliserade mina arma stackars krafter,( hallå hela dagens krafter hade ju redan gått åt) så gick jag ner, och mina damer och herrar... Darlingen hade redan varit i väg, köpt färska frallor och dukat fram till en härlig frukost:) Förstår ni vilken underbar man jag har??Allt som oftast kan han ta livet av mig med sina ideer men jag kan bara inte lååååååta bliiiii, att älska honom, oavsett:) Det är hans lycka annars hade jag nog mördat honom för längesedan:)))) Nu ska vi iväg och sätta upp förtältet, hohohoho Ha en härlig dag på er, och framför allt var rädda om er!