fredag 3 april 2009

Vilken natt!!!

Jag vill här och nu innan fantesierna skenar iväg säga att , det inte gäller någor exotiskt:) Utan något så äckligt som en vaxpropp, uuuuuuuurgh!!! Alltså jag är en människa med oerhörd nogrann hygien, vill jag här och nu betona, men ta mig sjutton jag har lyckats till att få en vaxpropp i ena örat:)) I natt stod jag inte ut längre, så då sprang jag runt i huset för att leta fram revaxör, som jag drängte örat i. Nu känns det bättre men vad obehagligt det är att inte höra och det enda man hör är ett "swischande" ljud i örat, men nu är det lite bättre, tack och lov!! Vad i helskotta kommer äcklet ifrån??? Igår fick vi tillbaka bilen, det visade sig att ac-kompressor var helt jäkla kaputt...Priset för bara den kompressor hamnade på 9000,utan arbete! Vilken jäkla tur att det är nybilsgarantier på den:)) Någon som vill köpa en Mercedes, årsmodell 2006????? Nä nu ska förbereda husvagnen, som står utanför (vi hämtade den igår, eftersom den står utanför makens jobb i vanliga fall),jippppie:)))