tisdag 21 april 2009

Igår var det en vääääntans dag...

Usch igår var det bara att vänta och vänta på någon forma av besked. Man fungerar bara sådär på halvfart. När Cyberdrottningen hade läst mina rader, så ringde hon direkt. (Eftersom jag har vänner/släkt utspridda över europa och andra världsdelar och dom följer vad som händer och sker så skriver jag direkt när jag får veta.) Nåväl Cyberdtottningens kommentar: -blablabla, men jag är helt övertygad om att dom tillslut kan vända värderna, och det UTAN NIKOTINETS HJÄLP!!!!(Alltså hon kan bara iiiinta låta bli:)) Varav jag svarade, som den duktiga dottern jag är *ASG*,-Men mamma jag har verkligen inte rökt en enda cigg idag, jag till och med tog ut paketet ur fickan innan jag gick ut. -Men jag har verkligen inte ställt någon fråga, om ditt cigarett intag idag... Vissa saker ligger liksom i luften även om man inte uttrycker dom:))