söndag 26 april 2009

Jag är så missförstådd ibland....

Alla människor har några grejer för sig som man är kanske mindre stolt över, men man kan leva med det. Andra är mera störda av det än man själv är. Jag har den underbara förmågan att jag dricker kaffe i muggar och jag har kaffemuggar överallt precis överallt!! Vi har en jättesnygg utemöbel , i teak som vi fick med när vi köpte husvagnen, eftersom den tar ganska mycket plats och är tung som satan så tar vi inte den med när vi ska ut. Däremot har vi lätta tråkiga plastmöbler med oss för vikten skull. Summasumarium är det, att helt plötsligt har vi en hel grupp "över" som jag tycker att vi kan väl sätta någonstans i trädgården... Maken är inte så glad i ideen, eftersom vi har redan två grupper där. -Varför ska vi ha en till grupp och till vad??? -Jo men det är väl bra att ha eller... -Näääe jag vägrar inte ett ställe till där jag måste jaga efter dina kaffemuggar, det räcker med dom vi har:))... Hmmm ibland är jag sååååå jäkla missförstådd:)) Jag har ju alltid tänkt på att ta bort dom efter mig men så kommer något annat i vägen och jag liksom glömmer och sedan, ja sedan blir jag liksom kaffe sugen igen och då tar jag fram en till mugg...