tisdag 14 april 2009

Varit hos tandläkaren...

Nyss hemkommen från tandläkaren, fri ett år framöver,JIPPPIIIIIE!!! Kom hem och läste min älskade blogg, och blev förvånad över kommentaren som jag har fått på föregående inlägg.. Alltså jag brukar säga till människor att det här med bloggande är jätteroligt man byter tankar erfarenheter osv, sedan att det finns mycket skit, det går ju inte att komma ifrån men söker man sig inte dit så är det inga problem... Ja som sagt tills jag läste förra inlägget. Först hade jag tänkt att slänga det i papperskorgen och blockera anv, men sedan så tänkte jag att detta är en störd människa som tyvärr inte har lärt sig speciellt mycket och dessutom gömmer sig bakom anonymiteten, ja då finns det knappast något mera att göra. Vill vederbörande framstå sig själv som mindre begåvad varelse, genom att anv min blogg så.... Hädanefter kommer jag inte att besvara, sådana kommentarer!!!! Skulle det vara så att vederbörande bestämmer sig för att fortsätta med detta så ska jag börja att tjäna pengar på bloggen, eftersom vare klickande på min blogg generaliserar viss poäng och det ger klirr i kassakistan:)) Så till vederbörande babianhjärna-Du har varken skrämt mig eller något annat utan tvärt om du hjälper mig att tjäna skattefria pengar, HAHAHAHA