onsdag 1 april 2009

Jo det här med våran lilla bil...

Jo våran lilla bil var ju på service förra v och dom hade missat lite grejor, och efter en liten orväxling mellan distriktschefen och mig, så beslöt man ju att vissa saker skulle åtgärdas eftersom, han tillslut tog sitt förnuft till fånga och förstod att det gick på nybilsgarantier... När jag ringde i eftermiddags för att kolla om bilen var klar, så fick jag till svar, tyvärr vi hittade massor av fel så tidigast, kan du får den först i morgon eftermiddag, om det finns reserv delar i landet... Ok jag blev glad att dom faktiskt gjorde en gedigen genomgång av bilen, men samtidigt undrar jag... Vad i hela friden gjorde dom förra v, då den var inlämnad på servicen????????????? Då jag dessutom fick betalade, 3000sv/kr! Jag har kört bilen ca 5 km efter att den har varit på servic, och tills den lämnades in....