onsdag 22 april 2009

I mrg ska jag ta nya prover...

I morgon ska jag ta nya prover, eftersom jag är med i en studie, som dom har börjat att göra på oss donatorer. Eftersom jag är med från starten så har jag redan sagt mina åsikter, om bland annat ankäter som man ska fylla i. Jorå det var mycket bra dialog som jag hade med den läkaren som forskar, och hon höll med om det jag sade(om standard formulär) där jag hävdar att beroende på när och framför allt vilket skede i livet du fyller i dom så får du fram resultaten, totalt opålitliga, berättar inget överhuvudtaget som är värt att veta om vederbörande. Hon höll faktiskt med men ville dock ha detta för att dom inte ska famla i blindå. Så snäll som jag är så fyllde jag i dessa formulär åter igen:) Fast denna gången så ringde dom och sade att dom är mycket medvetna om vad jag tycker, men om jag ändå kunde göra det... Ok så i mrg är det svält för mig på morgonen, tills proverna är tagna, maken ska dit också för att kolla sina värden, må dom vara bra nu. Stackarn han är bra skakis av alla medicinerna han äter, men som jag säger, detta är ju övergående.