torsdag 2 april 2009

När vi ännu är inne på estetiska/bedårande saker:))

Jag pratade med Gustafs uppfödare på telefonen i morse och då sade hon att jag fick komma precis när jag ville:)Får jag komma nu, undrade jag, javisst kom du, säger hon:))WOWWW, jag slängde mig i bilen och åkte iväg som ett jehu, det tar ca 1 timme att åka dit.
Väl framme möttes vi av "The Man" Dennis12år, en riiiktig alfa hane i Bulldogsvärlden , han är så kaxig:) Sedan gick vi in, Gustaf och jag.
Efter en stund så gick vi in till Bulldogvalparna, och jag lade mig jämte Ambers valp låda och trots att hennes valpar bara är 1 vecka gamlla idag så kom hon goe goe Amber fram till mig och lade sitt vackra huvud mot min kind:) Sedan fick jag ta upp och gossa med valparna:))Dom var....jag saknar ord!!!!! Jag har fotograferat några extra mycket som ni ser:))
Min favorit var den översta:))Så cool...:))
Man ser redan efter en vecka att pigmenteringen börjar att komma:)