tisdag 14 april 2009

Detta dygnet har tagit nya rekord i idioteri, alltså inte jag:))

Först blir jag förvånad över ett tidigare inlägg och sedan när jag öppnar "skype", så har jag ett meddelande. Meddelandet är från någon avlägsen släkting till oss, från landet, HUBIDUBI! Denne släktingen har blivit sänd till oss via inte mindre än självaste gud...Jo det är säker, enligt vederbörande alltså. Dessutom har vi förmånen att han var såååå, rik, men pågrund av dittan och dattan så kunde han inte ha tillgång till sitt konto, och om vi hade vänligheten att ge honom vårt konto, där hansas förmögenhet skulle sättas in, sedan så skulle han efter ett kort tag betala oss mycket pengar som tack för att han får låna vårt konto???? HAHAHAHAHAHAHA, finns det verkligen någon i hela denna världen som går på detta????? Jag skrev FUCK OF!!! Det bör väl vara ganska tydligt eller..?????