torsdag 16 april 2009

Idag skulle det vara en underbar dag...

Idag exakt för, 22 år sedan födde jag min älskade pojke! Ännu i dag kan jag känna värmen kärleken doften av honom. Jag har ringt och grattat honom, för UNGJÄKELN, är i Umeå!!! Maken har som bekant åkt iväg till SS och dom ska ta en biopsi på den nya njuren. Idag får vi besked hur den mår... Idag förstår jag att gamla alkoholister kan ta till flaskan när det krisar. Jag som är en gammal Nikotinist är beredd att stopp hela munnen full med ciggaretter och tända på... Älsklingen fyller år idag och det ska ju vara en dag att fira, istället har jag en 22 årig stilig herre , som har den dåliga smaken att fira sin födelsedag med kompisar i UMEÅ, istllet för att fira födelsedagen med sin älskade ungdomliga mamma. Ja nåågot fel är det ju eller..?:)) Sedan är jag oerhörd rädd och nervös inför makens biopsi...