måndag 27 april 2009

Det här med att manipulera psyket...

Jag hävdar bestämt att psyket kan alla människor manipulera med och inte nog med det vi gör det dessutom, mer eller mindre medvetet. Har man som jag en god erfarenhet i människans skrymsler och vrår och dessutom arbetat med mina egna försvar , ja då är saken ganska "biff"det här med att förtränga manipulera osv... Men då är människan så fantastiskt konstruerad att när psyket inte klarar av att säga stopp och belägg, då tar kroppen över!!! Den går inte att lura, man blir sjuk på ett eller annat sätt. I mitt fall så sätter det sig på min vä axel! Helv...vad det kör igång på mig axeln åker upp och INGENTING hjälper , vare sig sprutor, värktabletter, akupunktur massage, You Named It!!!! Jag trodde att jag var ganska så cool men idag så vaknade jag med axel halvägs upp tilll örat!!! JAG HATAR DET! Smörjde in mig med tigerbalsam och sedan voltaren salva, och jag hoppas jag får bukt på det i tid.... Tvåan är hemma idag från skolan pga en jätteförkylning, så min nya förhatliga vän niko tiko, skitcigarett, kan jag ju inte anv när tvåan är hemma, och gå omkring med en cigarett på stan det skulle aldrig falla mig in i. Jag får väl se om jag hittar ett hörn där jag kan stå och blossa i smyg i väntan på vad makens proverna visar idag. Jag är som sagt bara 45, och jag står och smygröker precis som när jag i tidiga tonåren började att stifta bekantskapen med dessa skitsaker, och på den tiden skulle jag ju gömma/dölja det för "Cyberdrottningen", som visserligen bolmade på (som aldrig förr på den tiden alltså) men var väldig snabb på att påpeka för mig att jag inte skulle röka:)) Som sagt barn gör aldrig som du säger , dom gör det du gör, hahaha!!! Det är därför jag smyger för tvåan. Hycklarnas mästarinna har talat!!!!