torsdag 9 april 2009

Idag känner jag att jag börjar att återfå lite krafter.

Jo efter att jag har tyckt synd om mig själv igår och verkligen inte haft ork till någonting(göööör äckligt) så vaknade jag idag med hyfsad energi. Så i dag har jag redan tagit tvätten städat källarvåningen, promenerat med hundarna, varit och handlat till helgen och vet ni på Lidhl, så köpte jag jordgubbar mumms!! Satt en deg till bullarna jag lovade tvåan att jag skulle baka bullar idag:)) Nu ska jag ta mellanvåningen, och sedan återstår övervåningen. Det är så skönt att få det gjort. I morgon ska maken till Sahlgrenska och ta nya prover, men då kopplar vi på husvagnen, och fortsätter ner till Skåne!!! Windsor Castle, promise, inga syntet overaller denna gången heller fniss fniss. Men helt klart vin:)) Till er som undrar , så kan ni läsa på ett par inlägg före, då vederbörande ondgjorde sig över ett barndomstrauma som tydligen hänger i fortfarande*ASG* Ha en härlig dag på er allesammans Kram