tisdag 17 februari 2009

-12 grader, är det mänskligt???Knappast!

I dag är maken på dialys igen. I lördags när han kom hem blev jag riktigt jäkla rädd, ja så rädd att jag rusade ut på uppfarten när han kom, som han såg ut!!!! 5 liter vätska har dom tappat honom på förra veckan, jag undrar om det är lika illa denna v. Idag är det riiiktigt jäkla svinkallt, -12 grader, och det är en rå kyla ingen fjällkyla här inte. Jag ska ta det lugnt idag jag satte på mig stegräknaren igår och gjorde hela 15337 steg, men jag får verkligen lida idag... Jag är ju så medveten om det men ändå så gör jag detta.. Samtidigt är jag medveten om att jag gör det lite i förebyggande syfte (om ni förstår) jag kommer inte att kunna röra mig speciellt mycket på en v. Jag har ett mål och det är att vara uppe innan maken,hihihi.(nänänä, jag är inte alls tävlingsinriktad närå:)) Nästa v exakt om 15 minuter så kommer en taxi och hämta mig och då åker jag in. Spännande:)) Nä nu ska jag försöka att vara kreativ.