söndag 8 februari 2009

Jag har utsett nya HJÄLTAR...

Japp, dagens hjältar är inga hunkar med muskler som man kan spela på,varken naturligt eller via silikon,hihi! dagen hjältar är helt vanliga människor som går i dialys!!! Herregud vad dessa kroppar får utstå. Din kropp blir "förgiftad"för varje tugga mat du tar, sedan när du är som värst och går på knäna, då får du blod dialys, din kropp renas du fryser får ont i huvudet osv för att sedan ska förgiftningsprocessen startas igen!!! Herregud jag tänker på alla dessa människor som får ha det så här år ut och år in: Att dom orkar! Jag skulle vilja ge dessa fantastiska människor en BRAGDMEDALJ. Jag är frisk jag lever jämte och min älskade make har åldrats tro mig. Jag tänkte på det att jag har varit bortskämd med honom, men operationen och dialysen har gjort att han har åldrats, min älskade vän.(sedan emellan åt är han ta mig sjutton urjäklig) men ibland är det som att min gamle härlige livspartner skymtar fram:))Då får jag passa på att ta vara på dom stunderna. Då hr vi inte haft det speciellt länge, fast vi tycker ju givetvis att det är en heeeel evighet.