lördag 14 februari 2009

Det här med köket...förspilld kvinno/Monika kraft.

Jag skulle överaska maken, när han kommer hem från dialysen köpte den här fina formen. Formen är gjort i silikon, resultatet har ni jämte... Så är det när jag hamnar vid spisen...
I min ursprungsfamilj är vi tre syskon (vad vi vet) den ena av dom har alltid varit ja ni vet sådär "snuskigt" redig, duktig husmor osv:)) Jag har begåvats till mina föräldras stora sorg med en ohygglig självständighet, och jag har inte alltid varit redig, hahaha! Hade syster "redig gjort detta så hade det blivit ett mästerverk, nu har syster "yrväder/tornado" gjort detta men syster yrväder/tornado har begåvats med en kreativ hjärna så hon finner lösningar i det mesta. Lösningen detta fallet kommer att vara i form av någon glasyr, för det kan jag ju ändå inte misslyckas med... Hmm tror jag:))