måndag 2 februari 2009

Japp nu är jag också medlem...

Nu är jag också medlem i en skärmklubb...Jag har velat fram och tillbaka om jag också ska ta flygarlicens eller inte, om jag gör det får jag nog göra i tysthet:)) Maken är en erkänd duktig pilot. Med den behörigheten han innehar på sin licens, är han bland annat start instruktör... Jag har funderat lite fram och tillbaka om jag ska ta en egen licens, men här kommer kruxet, maken som alltid stöttar mig i allt jag hittar på sade, nej!!! -Vad menar du? -Aldrig i livet, du är typisk en människa som när du har bestämt dig för att flyga så gör du det oavsett om det är bra eller inte. Du kör ditt race!! -Ahh, näee så är det väl inte..? -Kan du tänka dig vilket åtlöja vi skulle bli vid starterna??, om du bestämmer dig för att flyga och jag bedömmer att det är osäker, herregud även den mest inbitne flygentusiasten skulle komma till starten enbart för att höra oss. tack skona mig är du snäll. Vi har ju tandem så flyga kan du göra i vilket fall som helst. Herregud tänk på vad "cyberdrottningen", skulle säga... I mitt stilla sinne undrar jag vilket han tycker är värst..Att tjafsa med mig vid starten, eller få en ilsken "cyberdrottning" efter sig:)? Min tanke är att jag kan plugga teorin nu på våren....