måndag 23 februari 2009

Jaa, då startar veckan:))

Åkte iväg med hundarna och lämnade dom:(( Jag saknar dom redan. Sedan åkte maken och jag till Sahlgrenska där jag bara lämnade av honom. För jag hade bråttom hem för jag skulle fixa lite saker med tvåan. Sedan kom kompisen och vi satt och pratade. När hon åkte iväg så städade jag det sista, i hemmet, nu ska jag städa mig själv, ansiktsmask, naglar, you nemed it. Lika bra att förbereda sig för efteråt är min kropp så sargad, att det är skönt att den får skämmas bort riktigt ordentligt. När kompisen var här så pratade vi om hur olika vi människor är och framförallt vilka olika behov vi har. Även om man lever ihop så tror man många gånger att man är i fas för att i själva värket upptäcka att, den enda man är i fas med, är förhoppningsvis sig själv. Jag tänker på dom senaste 4-5 månaderna som vi har gått igenom här hemma. Som maken säger han har haft fullt upp med att överleva. Jag har haft fullt upp med att jaga runt allt och alla för att skynda på. Undra på att det blir grus i kugghjulen!! Hur som helst i mrg kommer taxin 8:40:)). ÄNTLIGEN fast jag vågar nog inte hoppas och tro förrän efter operationen, att det äntligen blir gjort...Just nu bara jag längtar, jag vet att det låter konstigt men det är sant. Maken tog med sig sin lilla laptop så jag kommer nog att blogga lite från sjukhussängen. Jag tycker verkligen det här med bloggande är underbart, jag har aldrig i mitt liv skrivit dagbok, och jag ser bloggandet som en dagboksanteckning, men bättre eftersom jag får respons...Underbart:)) Nix point of no returm, MOT, The magic room:)) Vi höres och ha det gott på er:)) Kram