tisdag 3 februari 2009

I dag skulle jag ha haft kameran:))

Vi är inne i februari månad och tidigare när jag gick långrundan med hundarna så var det flera buskar som vi gick förbi som hade små grönalöv:)) HÄRLIGT, det var så det pirrade i magen på mig av förväntan,våren är i antågan:)) Det här är ganska lustigt dom flesta jag känner "går ner sig"lite denna årstiden men jag känner mig som nyfödd, ljuset är tillbaka dagarna blir längre, väntar vi en månad till så hör vi ett wroom, dom första mc kommer fram och det om något är ett vårtecken..:) Idag är det 3, veckor sedan operationen, och det betyder3 veckor närmare målet:)) Åh låt oss få det överstökat, jag är nog den mest otåligaste människan jag vet DET VÄRSTA SOM FINNS ÄR ATT VÄNTA!!! Vänta har aldrig varit min melodi och kommer inte att bli heller, av naturen är jag mycket otålig (det har väl försatt mig många gånger i olika mindre bra situationer, det ska medges) jag vet inte hur många gånger jag har hamnat i situationer, där jag halvägs tänker-hur i hela världen har jag hamnat här..?Men så reder jag ut det och är en erfarenhet rikare och oftast har jag haft väldigt roligt:)) Livet ska levas!!!