söndag 15 februari 2009

Idag har jag varit seeeeg..

Vaknade tidigt intog mina vanliga koppar kaffe, och fick för mig att jag skulle träna, (jag ska ju visa min mage Före/efter donationen, och då vill jag ju givetvis visa tvättbrädan:))Hmm, drog iväg körde mitt pass kom hem har städat fixat och donat och snart ska jag ta en långpromenad med vovvsingarna. Jag är jätte seg på något sätt, alltså det låter som om jag gör mycket men jag ska tjafsa med mig själv innan, hmm tror bestämt att ni har hört den förut:) Maken är en skugga av sitt forna jag, denna veckan har han tappats på 5liter vatten!!! Givetvis så är han märkt, huvudvärken vill liksom aldrig riktigt släppa numera, antingen är han helt utslagen eller precis så att han klarar sig med näsan över vattenytan. Men vi går in i sista veckan innan donationen.!!!! Till er alla ha en skön söndag