onsdag 4 februari 2009

Ett efterlängtat samtal..:)

Jag hade varit ute en kort sväng och som vanligt hade jag inte mobilen med mig. När jag kom in så ringde det i min mobil och det var en väninna som undrade om vi skulle luncha ihop. Jättegärna, hon är bara så härlig.:)) Hon är sambo och vi började att diskutera bröllop, och jag tycker ju absoluuuuut att nu får dom skrida till verket, herregud hålla på att ditta hit och datta hit,hm det liknar ju inget, och tänk lite på MIG, alltså jag vill ju sååååå, gärna gå på bröllop, jag tycker det är så mysigt. Hmm jag hoppas att vi får en inbjudan snaaaaaart:) Hursom helst så på vägen hem efter långlunchen så råkade jag se att jag hade ett antal missade samtal, hmm(jag får nog skärpa mig vad det gäller mobilen) och ett var från Sahlgrenska!!Hjälp dom hade ringt mig i går! Körde i ilfart hem, slängde mig på telefonen och vederbörande var givetvis på möte. Men jag ringde en annan och förklarade vem jag var och och då gick personen in till den som hade sökt mig och kollade i hennes papper, och VI HAR TID V 8eller9!!:) Imrg får jag exakt veta vilken v. Det berodde tydligen lite på mig. På vilken operationsmetod jag skulle välja. Jag har turen och kan välja antingen en titthålsoperation eller traditionellt snitt. Jag är en gammal kirurgmänniska och jag är för titthålsoperationer ibland, men inte på mig och absolut inte på ett sådant stort ingrepp som dom ska göra. Så jag berättade att jag hade bestämt mig för längesedan att det är den traditionella operationen som gäller, och i mrg på morgonen ska jag ringa den som hade sökt mig för att få tid för just den här sortens operation ska synkronisera med övrig verksamhet. Dom är bara så OTROLIGT PROFFSIGA på Sahlgrenska!!! Grejen var att jag hade ringt vederbörande direkt efter att maken hade opererat sig så dom var förberedda. Jag är så jäkla laddad!!!