lördag 28 februari 2009

Lördag mrg

Igår kväll så tog dom bort mina "nålar" som jag hade för att dels få dropp och sedan för smärtlindringen skull. Jag har klarat mig på panodil 2X6, samt att jag fick tamadon i nålen vid två tillfällen under gårdagen. Sedan så "pajade nålen" och dom drog den. Tyvärr så var jag tvungen att be om mera smärtlindring till natten. Det blev tyvärr morfin och för första gången så hade jag hallucinationer. Bläh, fyfaro, jag kommer att föredra smärta framför morfin:) Jag mår ju tjyvtjockt av skiten. Fötterna har tyvärr svullnat på mig det är ju vanligt, men inte kul, så jag ska ha stödstrumpor tills jag åker hem, (hallå Agda 90 år):)) Maken han mår jättebra, värderna är bara bättre och bättre, och han måste ha fått min "tjatnjure" alltså, denna annars så tystlåtne herren, han tjatar som aldrig förr:)) HJÄLP MIG!!:))