måndag 2 februari 2009

Den här lååånga dagen innan dialysen...

Då var det måndag och det är det stora "glappet" mellan dialysen. Istället för en dag emellan så är det två dagar emellan... Maken har åkt iväg till arbetet, med förmaning om att, -Känner du det minsta stickning i fingrar/fötter så åk hem, tänk på vilken ohygglig påfrestning din kropp utsätts för...(alltså, jag har nog inte alla fåren i hagen, maken är bara 52 år!!Jag kan bara inte låta bliiiii) -Näe, men det är ingen fara med mig älskling , jag mår bra. (Kommentarerna i detta skede är ju ganska överflödiga tycker jag) Fötterna är så svullna på maken att han knappt får plats i sina skor...Ikväll kommer han att stupa pga förgiftning eftersom han får dialys först i morgon... Mina tankar går till alla människor som INTE har en donator som väntar år in och år ut, det är så ovärdigt. Jag var och tränade igår kväll, jag hade tänkt att lägga ut bilder på min mage före/efter donationen, hmm lite tvättbräda "måste man ha":)). Fast det lutar nog mer åt att jag får rita dit en:)) Om jag är något fåfäng?:)) Japp det är jag!!