måndag 16 februari 2009

Ett gapskratt innan dagen börjar...

Förstmåste jag skriva följande sak så ingen får för sig att ringa polis /soc/ osv... Maken är den mest snällaste personen jag vet , han har överhuvudtaget absolut ingen som helst våldsbelägenhet!!! Jag själv som jag har skrivit i tidigare inlägg gjorde mitt examensarbete om just kvinnor som har levt /lever i destruktiva förhållanden. I morse när vi intog vårt morgon kaffe i sängen som är brukligt så utspelade sig följande dialog: -Åhh, älskling, tänk om ca 3 veckor blir jag 45 år, det är helt otroligt.- Jaa, det är en beaktningsvärd ålder helt klart, men det ännu mera beaktningsvärda är att du har överlevt.-Vad menar du????-Ja du, att ingen har slagit ihjäl dig:)) Jag hade precis tagit en klunk kaffe som jag satte i fel strupe pga av gapskratt:))Visst är han prins charmör maken min??? Ha en härlig dag:))