lördag 7 februari 2009

Det här med skype..

Vi installerade skype här hemma, och maken har på sitt arbete. Det kändes bra speciellt nu innan jul när det var stökigt med makens hälsa. Jag har fått två samtal från Polen????Från folk jag inte känner, som jag inte besvarade,det var två kvinnor, men maken vet jag har fått också från kvinnor med anspelning på sex, typ sexie girls osv, hmmm verkligen upphetsande finns det verkligen någon med alla pommefrites på tallriken som besvarar sådant samtal???Knappast! Maken berättar ju det och jag vet första gången han sade att han hade fått en invit så svarade jag- Skicka ett kort på mig, så dom vet vem dom ska passa sig för!-Är du galen? Du tror väl ändå inte att jag svarar? jag blockerar direkt! Igår fick jag ett igen och jag blockerade med en gång och i morse innan maken åkte iväg för att få dialysen så berättade jag det för honom varav han säger.- jag har tagit bort skypen, jag tröttnade på all skit som "poppade"fram. -Undra vad dom vill? -Uppriktigt sagt är jag inte intresserad av vad dom vill. Så nu är det vanlig hederlig telefoni som gäller när maken är på jobbet:))