tisdag 17 februari 2009

Det oranga kuväret...

Japp så kom det, det oranga kuväret, både till maken och mig. Jag totalt ignorerar dessa kuvärem men maken han öppnar studerar analyserar, tillslut så måste jag ju också kolla, nyfis är man... -Ja det blir ju helt klart andra inkomster , men så har vi ju andra utgifter också. -Jamen det är ju då vi ska ha pengarna för allt skoj vi ska göra.- Men då gör vi om nedervåningen till en liten lägenhet och så gör vi om övervåningen till en liten lägenhet och hyr ut den till studenter. Alltså jag är bara sååååå bra, tänker alltid kreativt, ja detta hinner jag alltså tänka om mig själv och min briljanta ide, hmm tills jag ser att maken ser lycklig ut, då får jag raskt tillägga- alltså det blir manliga studenter, hihihi:), lika bra att stämma i bäcken eller..?Så inte maken får massa knasiga ideer.-Ha det här måste jag blogga om. -Va, är du alldeles från vettet, älskling.