lördag 7 februari 2009

En hektisk lördag...

Ojojoj, vilken dag, redan igår kände jag av min gamla skada men,thats life. I morse steg jag upp med maken, när han åkte iväg till dialysen, så tog jag hundarna på en rejäl runda, kom hem tog tag i tvätten,efter det så väckte jag tvåan, och medans han intog sin frukost i godan ro så gjorde jag mig iordning. Vi bor ca 800m från stadens centrum så vi beslöt oss för att gå in till stan eftersom hitta en p-plats på en lördag tar längre tid än att det tar oss att gå in. Jag stannade på coffe house medans tvåan stack iväg på små ärenden som han hade. Sedan anslöt tvåan sig och vi var och köpte skor till honom, sedan traskade jag förbi en klädaffär som hade total utförsäljning och jag var ju bara sååååååå, tvungen att gå in och givetvis hittade jag... Efter att ha stått i en gigantisk megakö, som jag tror enbart kvinnor gör, så traskade jag hem och det var då det bara sa pang i kroppen på mig! Inte bra, inte bra. Tog mig hem, men det var verkligen med nöd och neppe. Sedan var jag bara tvungen att lägga mig och försöka sova bort värken... Nu ska jag ta det lugnt resten av dagen.