lördag 21 mars 2009

Åh, vilket vårväder

Idag är det VÅR, det är inte sant, vad det är underbart:)) Idag när det är sådant underbart vårväder så drömmer jag...Jag drömmer mig bort till en sfunnen värld. Jag önskade att jag bode i Amerikas Söder. Där skulle vi ha ett plantage, jag skulle kunna klä mig i vackra dräkter, min make skulle givetvis vara mycket rädd om mig och så fort det skulle närma sig någonting som är tråkigt som exempelvis trädgårdsarbete, så skulle jag himla med ögonen ta ett djupt andetag medans min ena hand dramatiskt skulle hamna på pannan och så skulle jag utbrista med en ack så ljuv och tunn stämmaÅHHHH, jag svimmar,,, Medans maken skulle titta på mig med en manlig blick som skulle vara djuuuupt överbeskyddande och skulle sägaÅHHHH,älskling du ser lite blek ut om nosen, det är bäst att du går och vila dig en stund. Då skulle jag ta min solfjäder som jag skulle vifta på ett exotiskt sätt framför ansiktet på mig, samla ihop min vackra kjol och "trippa" upp till övervåningen, där skulle jag skulle jag låsa in mig i mitt rum. Slänga av mig mina krinolinkjolar ta fram mina ridbyxor, öppna min hemliga gång ner till mitt hemliga stall sadla där en härlig hingst och galoppera ut i ett härligt landskap. I en hemlig glänta har jag nämligen stämt träff med min älskare, som inte mindre är någon annan än min make:))Eftersom vi lever i en tid där kvinnor inte får göra vissa saker så arrangerar vi det så här! Maken har redan dukat till en picknick ute i det gröna gräset vid vattnet. Efter att vi har slängt oss i armarna på varandra så tumla vi runt en stund för att avslutningsvis ha ohämmad sex! Efteråt intager vi våran picknick... Som sagt det är vår och jag har vårstädat ute i rabatterna...Snacka om förspilld kvinnokraft!!!Det var bättre förr:)) (Jag måste här och nu betona med en gång att, NEJ, jag är INTE SVÄLTFÖDD, så jag inte får massor av hemmagjorda tolkningar,hahaha)